tel + 39 06 69 88 - 6383 / 6371 - fax ext 6250
mob + 39 348 24 74 005

progetto mitrovice/k.mitrovica - kosova/o
e-mail: s.meloni at caritas.it
tel + 381 28 27468 / sat. tel + 871 76 2419081

se ci pensi un anno prima pianti riso.
se ci pensi dieci anni prima pianti alberi.
se ci pensi cento anni prima educhi il popolo.

if you think of it a year before, you will plant rice.
if you think of it ten years before, you will plant trees.
if you think of it one hundred years before, you will educate the people.